Thursday, July 23, 2015

Raya dan kerja.....

Assalammualaikum......

Salam Syawal......Selamat Hari Raya......

Oh...setelah lima bulan baru nak buat entree baru......nyata aku tak punya banyak masa untuk diri sendiri...walau banyak yang hendak dicerita tapi bila kat office - kerja, bila sampai rumah - hal rumah + anak, bila dah  tidurkan anak, ibu pun tidur sama......

Ye, sekarang ni Hari Raya, dah raya ke-7 dah ni, sesiapa yang puasa enam, esok dah raya semula. Macam kawan aku si Azlin Nordinar tu.....esok dia nak raya lagi sekali..... Aku tak dapat cuti raya, tahun ni turn kerja,  tapi Alhamdulillah boss bagi off pada raya kedua, so sempat balik jumpa mami di Kg. Kiambang, Ganchong, Pekan, Pahang. 

Raya ketiga pagi2 dah balik KL, kul 2 masuk kerja. Kerja kat mana?.....Oh aku kerja government.....eh gomen cuti apasal aku kerja?.....Oh aku kerja bahagia media......

Hari raya ke-7, aku off, ni tengah "raya" di Espresso Lab, Taman Melawati........sambil2 teman Mr. Hubs buat kerja, aku pun bawak laptop sama. Malas nak jalan2, penat.

Caramel macchiato iced & vanilla crepe.......

Nyummmssss......
Tu lah menu raya petang ni hahaha...tadi dah kenyang makan ikan terubuk dan pari bakar di Pasar Datuk Kerama lama. Terbau2 lagi air asam kat tangan ni. (Gambar takde sebab dah lapar sangat...)

Okeh....vanilla crepe tu sedapppppp.........do come here at Taman Melawati. Red velvet kat sini pun sedappp... Nutella crepe pun ada (kejap lagi maybe order kot)........pasta pesto pun ada...pasta lain2 pun ada....

Dating.......dia buat kerja, aku ikut suka...


That's all. See you in next post.



No comments:

Post a Comment