Tuesday, June 11, 2013

Baru nak update.....

Assalammualaikum......

Dah setahun lebih tak update blog.......takde kekuatan untuk bercerita seperti yang dijanjikan dlm last entry...nantilah aku cerita pasal tu....

Hari ini dah 11 June, dan aku masih bercuti....cuti sebab apa? Since 11 March lagi aku dah cuti...hahahah....well it's maternity leave. Tapi seminggu lebih je lagi dah nak masuk keje.....huwaaaaaa ...

Here my baby.....


My lovely Nur Chinta Zulaikha.....tu dia tgh tido atas riba aku tadi...now dah letak dlm rocker dia. Dah 2 bulan setengah dah...dah 5.5kg dah. Alhamdulillah mudah melahirkannya, dan sekarang pun dia tak banyak kerenah sangat.....ngamuk2 tu biasa le especially bila nak tido, nak mandi. 

Ok lah, dia dah jaga....next time Sambung lagi.

Pssttt...Net n Kak Mai...aku dah update jugak ni.

No comments:

Post a Comment